just the way i am

yay! tinggal satu lagi paper je lagi.. ECONOMY, aku ganyah ko! hahah

okayhhh, aku nak cerite pasal aku ni.. bukan cerite la sebenarnye, nk confess niehh, sebenarnye, 
aku sangat sangat sangat tak suka menunggu.. ntah kenapa, bile tungguu orang ke, tunggu masa ke.. aku rasa sakit hati gilaa.. gila2 punya sakit hati taw. haiyo, maybe aku dah weary kowt dengan perkataan WAITING. hmm.. next aku suka gila menyanyi.. sing sing and sing.. sehari kalau tak melalak, tak sah.. ( BEST) jgn risau, aku mengaji jugak peh.. :D lagi lagi lagi, aku suka bercakap, talk talk talk and talk.. ada je benda aku nak cerite kat membe, tp tp tp, i am a good listener jugak apa.. hee,,  bak kate abah (nana kan good consultant, hahak) THANK U ABAH:) btol kowt cakap abah, aku memang suka dengar masalah org,, kalu boleh aku akan sedaya upaya nak tolg org yg cerite masalah kat aku tuh.. tp kan, yg peliknye, aku kalau tolong orang lain ok je, but when it comes to my own problem, haiyo, TAK BOLEH BUAT APA2  (blank ++) 
lg, aku suka pergi bilik kak ikin, sembang2, kadang2 buat bising(kadang2 ke?) sorry lah room-mate kak ikin kalu aku being annoyed gnggu kak ikin tuhh.. :( lagi.. aku suka jatuhkan barang, GILA CLUMSY, serious, pecah kan gelas, kaca, jatuh kan botol air, air dalam plastic yg baru beli terjatuh.. kalu jatuh kan gelas kat rumah, mesti mak jerit.. NANA, AWAT HANG MACAM NI HA? JAGA BAGHANG SIKET BOLEH DAK?!! ahhh.. miss that moment, haha
lagi lagi lagi, bila aku dgn kawan2(ATIP,BILAS,ECHA,FAR,G-JAH,ILA) memg tak ingat dunia,, hee.. bwt video bodoh2 laa, buat lagu translation lahh.. byk lg lah! so, bila aku dgn dorg mmg aku jd GILA. :D 


in conclusion, whoever i am, whatever my attitude was like, i just love being myself, AND i never bother yours, then, DON'T BOTHER MINE,. its a warning. got it? so, u just being who u are, and i will be just the way i am. THE END! :D

Popular posts from this blog

FRIENDSHIP

they kiss again :)