jealous

FINALLY, ada pun wifi kat KMNS tersayang niehh.. punya lama tunggu.. hampir sebulan gak la tade..
thnkss to OBI sbb bertimbang rasa menghidupkan semula wifi:)

JEALOUS(just for update):
semalam aku bukak profile seseorang yang baru je add aku.. aku pun tengok la info pasal dye.
wahhhhhh.. sgt impressed sbb dye skrg blaja dekat mesir.. tgk photos dye, pehh gambar and suasana kat sne.. memang boleh buat org lain jeles,, mst dye hebat cakap bhs arab kan? kalau boleh, aku nak sangat blaja bhasa arab.. tp, aku tak cukup hebat.. lagipun tade spe nak ajar :(



perkataan arab yang aku still  ingat mse blaja kat skola agama dulu:

kaifa haluki: apa khabar

wahid,isnani,salasa,arba'a,homsata..... : number dalam bhs arab dr 1 smpi 5

syukran: thank you

afuan: sama sama


:D
seronok kowt.. takpe2, akan aku pertingkatkan level pengetahuan bhs arab aku dr 5% ke 50% at least,
ok lahh smpi cni sahaja.. ma'al salamah(bye2) :)

Popular posts from this blog

FRIENDSHIP

they kiss again :)