kenangann~

sejak kebelakangan ni aku selalu mimpi KMNS. ntah knp ntah.. aku rindu sgt kot :( byk sgt kenangan kat KMNS tu.. jmp kawan baru.. besfren baru.. roomate.. 

beberapa kenangan yang aku tak dapat lupa: 





BILIK AKU AND ROOMMATE AKU
masa mula2 masuk kmns aku rapat gn iqa or budak aras pggl dye T.J . kitorang rapat sgt.. mcm isi gn kuku.. berjalan semua dengan dye..  then rapat gn TIMAH.. mula2 rapat gn dye sbb cte korea la.. kerana beliau jugak lah aku sgt meminati B2sT skrg.. malah dye jugak la yang selalu marah aku gn T.J selalu minom air coke.. hee THNK U TIMAH :) seterusnya, aku rapat gn EFA, mcm mana bole rapat? sbb bedtime story dgn mimi amira :) tak tido smpi pkol 3 ke 4 pagi jugak laa.. hebat kan.. oh my i miss u all so damn much :(








PADANG KMNS

kenangan kat padang kmns? heee~ ape yek? teman mimi amira tgk jersi 25 bermain menjadi goal keeper :) itu satu, ade satu lagi, aku teringat anak2 pensyarah main kat tepi padang ni dgn semangatnye,, dorg hebat degan memakai jersi gerrard dan tevez.. hahaa.. hebat kan? hebat kan? :D  









BUDAK PRAKTIKUM :)
lg byk kenangan dengan mereka semua.. hari keusahawanan, jamuan.. semua laaa,, pegi kuliah sama2, pg kelas sama2, library, gelak sme2, membahan sme2, bergado sme2..  rinduuu nye!!!





DEWAN KMNS
latihan koir, hari keusahawanan, nasyid, koir, malam juara2, persembahan nyanyian utk pertandingan pentomen, jadi M.C, ape lagi?? semua buat kat sini.. huuaaaaaa best gilaa!!!  




LIBRARY KMNS
stiap malam sem2 mesti dok blaja kat library.. kalau tak blaja pun kacau org blaja.. orang lain semua serious blaja, aku je main2.. hahaa.. kalau sorg da start, yang lain pn follow la kan? hee.. sgt rindu time ni :(






SERBANIKA AND KOPSA :)
lepas pg library mesti wajib pg kopsa and serbanika.. beli maggi ke roti ke.. boost? :) kaki makan la kte kan.. pas blaja kat tempat sejuk mesti la nak mkn kan? heee kat sini jugak la aku slalu  menunggu mimi gn iqbal tgk bola (kelantan lwn)  . miss that moment so much.. :P




MENJUAL KEK BATIK, CHOCOLATE, AIR (tolong H2P2)
best jugak yang ni.. laku kot kek batik ni.. efa yang buat.. hebat kan?  tolg H2P2 mse program pertandingan senamrobik yg dianjurkan oleh H2P2.. knp tolg? da rapat gn dorg mst la tolg kan? :) antara membe yg rapat kat H2P2 tu MIMI AMIRA, EFA, FAI, SHAK, AMER, AFIZ.. 




DATARAN KMNS






NAIK BUKIT KMNS
tak taw nak buat ape ni la keje kami.. naik bukit.. best.. ala2 jungle tracking gitu.. tp tak thrill pn.. biasa2 je.. tp view kmns atas bukit ni tersangat lah cantik.. siyes.. 







WITH KAK IKIN, T.J AND KAK B 
rindu suara kak b, rindu jeritan dan gelakan kak ikin , rindu jalan2 dgn T.J :(



PEKAN PILAH AND TICKET BAS 
kalau takde duit mmg lepak pekan pilah jela kan..? tak pn pegi pasar.. kalau tgh kaya mmg pegi seremban la.. paling jauh melaka.. outing utk lepaskan segala tense yang ade.. first time outing gn kak ikin, T.J, zana, n zonday. mse tu baik je outing tak taw ape2.. ble da hebat mmg setiap minggu nak outing, HAHA :D







byk lagi kenangan kat KMNS ni.. pahit manis semua ade.. ape2 pn it was all gone with the wind.. and its all coming back to me.. hee semua kenangan pahit manis ade hikmah nye.. untuk menjadikan aku matang.. ceehhhh :P ok laaaa.. smpai cni je.. daaaaaa~ 

Popular posts from this blog

FRIENDSHIP

they kiss again :)