too many high hopes, too many disappoinment.

Assalamualaikum, hye, Thank god I am in a pink of health, Alhamdulillah. mesti all of you people wonder kenapa post tittle aku macam ni kan? well, i'm a bit disappointed to myself of having a very high hope masa dapat kerja last time. too many things to do. too many thing to lend my money for.. last2 I end up berhenti because the company is a scammed company.  I really wanna help my Abah because he is in a rough shape while abg Imai balik dari Sabah and bring his family back here in Semenanjung. we are all happy and accept his wife and cute little daughter Isya. tapi my abg rely too much on Abah sebab dia baru dapat kerja kat Melaka and tak dapat gaji lagi. So, Abah have to help him to start over here in Semenanjung. Meanwhile, sekarang aku tak dapat kerja lagi so aku pun burden Abah :(

After kena tipu dengan company tu aku macam tak semangat nak cari kerja. plus, mak suruh cari kerja lepas konvo. so aku lagi bertambah tak semangat nak cari kerja. tapi apa apa pun aku berserah pada Allah and hope everything went well. Sekarang aku tengah usaha cari kerja yang lebih baik. InsyaAllah, dengan izin Allah.So aku kena berserah pada-Nya and harap Allah lorong aku ke jalan yang baik and dapat kerja yang x menghampakan macam dulu :)



Popular posts from this blog

FRIENDSHIP

they kiss again :)