GADIS-GADIS :P


here we are the room-mates :)



nak habaq kat hang, roomate aku dua-dua hot. sorang single and available, sorang lagi not single and not available. hehe. kisah nye? tak ada cerite sekarang ni der.. sekarang nak habaq hang character mereka. hehe :)


yana: 
nur mazdiana azman (kiri)
tinggi:
paras telinga aku
rupa: 
ala arab gitu
taken:
yes, by khairil shadiq
character: 
garang, tegas, manja, loving, rupa dye ada sikit sombong tapi sebenarnye tak. bak kte orang don't judge a book by it's cover, dye sangat cute and hooo-haaaa, kalau gelak, pehhh number dua(sbb aku champion) :P , lagi? sangat sangat sangat and sangat setia. serious, dye sangat setia. tak macam aku, suka cuci mata.hihi.. dalam mata budak kecik ni cuma shadiq, shadiq shadiq. and dengar cerita dorang nak kahwin awal. alhamdulillah..  UNTUNGLAAA~ 


mira:
nursyamira syamsor(kanan)
tinggi:
paras mata aku
rupa:
ala abby abadi gitu
taken:
nehhhhhh
character:
soft tapi garang(anak sulung la kata kan) , penggemar kal ho na ho, takkan memulakan dahulu merupakan prisip dye, sangat kuat gelak. kalau yana nuber dua, dye number 1.5 (aku xmaw kalah), serious kalau dalam bilik ni aku bergabung dgn dorang mmg bergegar rumah kami.. terkejut india kat sebelah yg tengah tidur, hehe. lagi? hmm. dye susah nak jatuh hati dgn orang. but once she gives her heart, it will remain forever. pehhh, jiwang kan?


and btw, character ni judgement aku sendiri. no heart feelings. kalau terlebih sudah, itu bermaksud aku bergurau. but so far, semua fact. hehe. 


ok, sayonara , assalamualaikum :)

Popular posts from this blog

FRIENDSHIP

they kiss again :)