UPDATE 01



yesss!! sudah ada broadband disini. akhirnya, bila tahap kebosanan yang melampau tiba. boleh la aku mengarut dekat blog ni kan? 

pehhh.., Perlis memang panas. sumpah tak tipu. bayangkan la Perlis yang panas ni da membuatkan aku sunburn yang teruk, apa entah lagi Langkawi an? kesian betul mereka yang menetap disana. mesti muka meraka sekarang ala-ala Micheal Jackson sebelum dia buat surgery di muka. hihi. just kidding.

anyway, sekarang 09th march 2012, sahabat aku Nur Hafidzah or nama glamour nye
g-jah(jijah) bukan gajah sudah pun genap berusia 20 tahun. HAPPY BIRTHDAY sayang!!!! may Allah bless you, may you have a happier life ahead, may your dreams come true and may our friendship last forever :) 

isu yang tengah gempak sekarang ni dah tentu-tentu tentang banjir yang melanda Hulu Langat, Selangor. air paras pinggang habaq hang! musibah- musibah. takziah pada mangsa banjir. Alhamdulillah, syukur air tak sampai kat rumah aku. thank god! 

so, that's all for now. sayonara, Assalamualaikum :)

p/s: lepas ni insya allah, kerap lah aku meng-update THE STORY ni . :D

Popular posts from this blog

FRIENDSHIP

they kiss again :)