kemurungan

malam ni merupakan malam kedua aku tidur sorang2. kedua-dua roomate aku balik rumah. untunglah~~
takpe, korang mengajar aku tidur sorang2 :) hehe sorry la.. aku mengaku, aku penakut. aku tak malu dengan perkataan tu. serious. :D

eh that is not the point, kemurungan aku bukan sebab aku duduk sorang2. macam tak biasa kan? aku dalam class pun sorang2.. apa ada hal ^^

cerita sebenarnye ialah aku murung sebab tak dapat pergi dua interview for internship in business admin. haihhh sodeh sodeh :( kalau aku baca awal2, aku mesti da balik sekali dengan roomate aku, huuu. tarikh yang aku da missed

date:  March 08 2012.
venue: mid valley
internship position: HR (human resources kot, haihhh aku nak kot HR) :(
company: SMR talent search sdn bhd

yang satu lagi ni pun sedih gak, aku tak dapat pergi sebab kat Petaling Jaya. aku nak naik apa kalau dapat? abah cakap "decline" je. haihhhh sodehh sobb sobb :'(

date: March 14 2012
venue: Petaling Jaya
Internship position: Business admin
company: success associates

dah la takde lagi company nak buat intern . huaaaa macam mana ni?
lepas ni, aku berjanji, aku akan sentiasa bukak email aku,. mana taw ada company yang berkenan dengan gambar aku yang garang kat resume tu email aku an? FB, aku akan curang dengan kau buat masa sekarang ni. hehe :P

lagi satu kemurungan, aku lapar gilaaa!! huaaaaaaaa


thats all, adioss Assalamualaikum :)

Popular posts from this blog

FRIENDSHIP

they kiss again :)