latihan industri ~ day 3

aku lupa nak cerita LI hari pertama and hari kedua. ter-miss plak :P

alaaa.. macam biasa la kan? hari pertama get to know the staff, manager.. tapi manager aku tak jumpa lagi. MARA ada majlis sukan. diorang bersuka ria. GO MARA SELANGOR!!

okayh.. hari ke 3 aku belajar terima pembayaran caruman, pembayaran pinjaman, pembayaran yuran kolej mara setiap sem.. senang cerita, aku under kewangan la. hihi.

dalam urusan pembayaran ni. nak letak semua data dalam sistem, harap2 takde salah eja nama ke. salah tulis number bayaran ke.. adoyyy. kalau x, leceh habaq hang.. kena ulang semula.. kena batalkan resit semua.. pehh.. mmg x la kan?

tapi yang pasti, tukang mengangkat telefon. memang aku. haha. ala2 custumor service TM gitu.

ok lah. sayonara. assalamualaikum :)

Popular posts from this blog

FRIENDSHIP

they kiss again :)